söndag 16 november 2008

Jacka i GBG

Älskling gav mig en platttång i födelsedagspressent eftersom han vet att jag är för snål för att köpa en till mig själv. Tack! Sen har vi pratat om att jag måste ha en ny vinterjacka och ett par skor som är snygga och går att gå och jobba i. Så det blev lite shopping på väg till GBG, där vi tillbringat helgen med min mans familj. Det syns inte så bra... men jackan är rutig, grått på vit botten. Även om vi hade köpt jacka och skor ändå, så kändes det som pressenter när man fick dem på födelsedagen =)

Lördagen spenderade vi bla. på Liseberg tillsammans med min svåger och svägerska. Det var första helgen med julmarknad. Marsipangrisar och "gåbort presenter"(sånna man har med sig när man blir bortbjuden av sina vänner) inhandlades. I övrigt hittade vi inte nått som vi inte kunde "leva" utan, även om det fanns mängder med vackert pynt. Det var fantastiskt fint i skymningen med alla vackra ljusdekorationer de har överallt. Att bara strosa runt var jätte mysigt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)