måndag 8 juni 2009

Helg i Stockholm

Vi firade nationaldagen i Stockholm. Efter att ha letat ny tvättmaskin halva dagen, vår gamla dog tyvärr mitt i ett tvättprogram. =( Det var inte första gången men denna gång gick det inte att lura igång den igen...

Vi var bjudna på fest på söder och passade på att ta en hotellnatt i den stora staden också. Skönt att inte behöva oroa sig för att ta sig hem. Dessutom kunde ju älskling (han som har körkortet i vår lilla familj) dricka vin. Innan festen åt vi buffé på Mongolian barbeque. Det är sällan jag tycker att att jag får valuta för pengarna när jag äter buffé.. men jag åt så jag nästan sprack, mest blev det nog sushi =)

Festligheterna på kvällen var mycket trevliga och efter att druckit både moserande och rött vin avslutades kvällen med en öl på balkongen. Lite i det kallaste laget.. sen vandrade jag och älskling till hotellet i soluppgången. Men oj, va trötta vi var när vi skulle ner till frukosten på morgonen. Man är tydligen inte 18 längre =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)