måndag 6 september 2010

Personas for Firefox | Nallarna

Firefox användare ni har väll inte missat Personas? Jag har tidigare inte varit en firefox användare. Det har helt enkelt varit lättare med Explorer eftersom det redan funnits i datorn. Sen såg jag att man kunde byta header i firefox... men inte kan man väll byta "surf program" för en sån sak..? Jo, jag kan. När jag installerat, fixat mina bokmärken och ändrat header till en med blommor hittade jag färgglada flikar också (kommer inte ihåg riktigt var men det var väll på Mozilla.se nånstans)Jag gjorde också så att headern fick fler "rader" så mer av bilden syns på höjden.

Som den sanna DIY (do it yourself) jag är kunde jag ju inte låta bli... nallen som var med i Filips memory fick nytt liv i min egenhändigt knåpade Personas. Såklart är den lila=) klickar du på länken kan du välja min lila nalle personas som header eller klicka dig vidare och se hur du själv kan göra en =)

Personas for Firefox | Nallarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)