lördag 12 november 2011

Uppäten prinsesstårta

Som jag skrev tidigare i veckan har det varit mycket den här veckan. Men nu känns det bättre. Det mesta har hunnits med och lösa bitar verkar falla på plats =)

Idag har mina föräldrar varit här och vi har firat min födelsedag (på måndag) och farsdag i förskott. Då måste man ju äta tårta =) Som jag har längtat efter prinsesstårta... det är ju inte så att man som laktosintolerant bara kan glida in på ett kondis och få laktosfri tårta. Så vill man ha får man göra själv. Den blev inte så snygg men kanongod, enda problemet var att den tog slut =( Jag hade lätt kunnat äta lika mycket tårta till... jag äter ju faktiskt för två hehe ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)