måndag 27 april 2015

Vårens nya färger på värmande vetekuddar

Jag är så glad! Tre nya härliga färger på vetekuddar finns sedan en tid i Emmagjorts webshop. Eftersom det är jag (med hjälp av några mycket bra smakråd) valt färgerna så tycker jag såklart att de är underbara :) 

Min favorit är nog ändå den knalligt cerise som man blir alldeles glad av. Men jag är mycket förtjust i den lite mer diskreta Mullvad och den fräscha citrongula färgen också. Det är en fröjd att sy i så vackra linnetyger.  Just nu kan du välja mellan 15 olika härliga färger på din vetekudde. Vill du veta mer och/eller köpa din egen värmekudde klicka här för att komma direkt till Emmagjorts vetekuddar.      



Välj att göra din vetekudde mer personlig med fototryck, välj bland dina egna bilder eller skriv en personliga text, se mer på Emmagjort.se vetekuddar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)