onsdag 30 juni 2010

Skärbräda i glas med eget tryck

Jag håller på med lite nya bilder till Emmagjort.se bland annat har jag tryckt grejer med temat bröllop. Önskar att jag hade mer tid att sitta och spåna på fina bilder man skulle kunna trycka på våra produkter. Det blir lätt att allt ser likadant ut. Men desto större den privata bildbanken blir desto finare saker kan jag ju trycka, så jag försöker fota så mycket som möjligt. Men det är inte alltid lätt att vara nytänkande och inte fastna i ett mönster. Har pillat en del med photoshop också och lärt mig lite nya kul grejer... så det kommer nog lite mer kreativa bilder framöver =)

Tänkte visa emmagjorts glasskärbräda som jag tryckte idag. Bilden jag har använt tog jag på mina vänners bröllop förra sommaren. Där jag hade äran att vara fotograf =) Vill du också trycka din egen skärbräda i glas hittar du dem här. De fungerar även förträffligt som ostbricka och uppläggningsfat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)