lördag 15 januari 2011

Tidningssamlare eller högtalare?


Idag har jag suttit och lekt med min julklapp. Jag har faktiskt målat lite som jag inte lagt upp på bloggen än men det är för att det inte är riktigt klart =) bland annat har jag ett kakburksprojekt på G, mer om det nä jag har nått att visa upp =)

Vi behövde tidningssamlare till kontoret så vi kan ställa alla HiFi & Musik och andra HiFi relaterade tidningar i hyllan istället för att de ska ligga på Idas skrivbord... hon syns ju knappt bakom tidningstravarna ;) eller nä nu överdrev jag lite ... Men det skulle inte vara någon lyx att få tidningssamlare. Jag har länge haft några i trä som stått och skrotat i hyllan. Nu tömde jag en och målade den som en högtalare. Mycket fyndigt tyckte jag =) Blev rätt nöjd, Nu ska jag bara lyckas göra en till... vi vill ju inte köra mono ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)