torsdag 24 februari 2011

Örnen flyger..

Fy tusan för att vara förkyld. Har legat nerbäddad i slutet av förra veckan och tycker fortfarande inte att jag är helt på banan igen. Men men det blir ju inte bättre av att gnälla... eller lite kanske ;) Förkylningen hittade jag på Hifi-mässan som var i Sthlm andra helgen i februari. Tänker inte skriva så mycket mer om det. Det var kul som vanligt =)

Eller, jo, jag tänker skryta lite om min fina pappa som fick diplom på mässan. Tidningen Hifi-musik tycker nämligen att han är en av Sveriges största hifi-personligheter =) (här hittar man mer om det)

Satt och kollade igenom bilderna i kameran och hittade lite bilder från Fortet. Min örn, jag har helt missat att visa upp honom, fast det är mer än ett år sedan jag målade honom. Det är så himla svårt att ta bilder i de skumt upplysta cellerna på fortet så jag har inte visat örnen för jag har inte tyckt att jag hade bilder som gjorde honom rättvisa... De här bilderna kanske inte är super heller men man ser ju vad det är =) hoppas jag ;) Örnen är målad direkt på väggen med hjälp av en projektor och det är blandat "vanlig" väggfärg och akryl färger. Trodde aldrig att jag skulle lyckas måla en örn när jag började... men man kan oftast mer än man tror, och jag är väldigt nöjd och stolt över min lilla örn =)



3 kommentarer:

  1. Örnen är sååååååååååååååååååå fin Emma... jag älskar den, fågelfantast som jag är!
    Den ska du vara STOLT över! :oD

    Kram / Anna S

    SvaraRadera
  2. Det är ju SÅÅ fint! Du är galet duktig!

    SvaraRadera
  3. tack snälla söta Anna och Ida =)

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)