måndag 19 augusti 2013

Sommarlovet är slut..?

Och vips så börjar höstterminen. Nu råkar jag ju gilla sensommaren och hösten allra bäst så jag känner mig faktiskt väldans peppad. Jag ser framför mig en höst med nya rutiner och och en massa kreativa påhitt och kanske till och med en nytändning för bloggen.

Min spretiga kreativitet kommer just nu mest ut som stickning, promarkerteckningar och foto. Stickningen har blivit en trevlig soffsysselsättning. Så härligt att kunna "stänga av" hjärnan och låta händerna arbeta. Jag tror det är bra för min själ att sticka :)


I förra veckan damp en ny kamera ner på kontoret. En alldeles ny Nikon D7000 med ett fast 50mm objektiv. Behöver jag säga att jag har utsatt alla i min omgivning för denna kamera :) Jag är mycket nöjd och känner redan att jag har blivit en bättre fotograf bara på de här få dagarna. Jag har ju till och med tittat i instruktionsboken  för att lära mig lite nya trick :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)