lördag 21 juni 2014

Evelina x3

Det är lixom inte med mening jag inte uppdaterar bloggen... det hamnar bara längst ner på prioriteringslistan just nu. För det finns egentligen massor av kul saker jag skulle kunna visa men det blir inte av eftersom jag inte hittar orden. Kanske är det så att jag ska låta bilderna tala mer själva....


Pionerna har slagit ut och som vanligt är jag besatt av hur vackra de är. Evelina tycker att pioner luktar jätte gott =)


Mormor bjöd på supersmarriga jordgubbar redan innan lilla E hade kommit ur pyjamasen.. vissa har det bra ;)

Vi skaffade en sandlåda i våras och det bakas sandkakor mycket och ofta. Här får våra cupcakes strössel och socker på toppen =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)