onsdag 23 juli 2014

Mitt hemliga projekt är en målarbok

Idag är det min namnsdag. Det tycker jag är värt att fira lite extra. Så idag kommer jag berätta om mitt hemliga projekt som jag jobbat med de senaste veckorna. Det är en ny blogg som heter Målarbok.

Det är en målarbok i bloggformat, med bilder som du enkelt kan skriva ut på din skrivare och sedan färglägga. Tanken är att bildbiblioteket ska växa med tiden. Redan nu finns det hela tio målarbilder klara att använda. I början kommer jag att uppdatera lite oftare men planen är att målarboken i fortsättningen ska uppdateras med en ny bild varje vecka. 

Jag hoppas verkligen att ni kommer gilla min målarboks-blogg. Det  har länge varit en dröm att få göra en målarbok och på sätt kunna dela med mig av mitt skapande och kunna bidra till mysiga kreativa stunder för stora och små som gillar att färglägga. Sååå klicka på en av länkarna (eller bilden) och upptäck malarbok.blogspot.se




målarbilder att färglägga


1 kommentar:

  1. Det kan få en att vilja måla mer att börja här.

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)