tisdag 14 april 2015

Lilla E designar halsband

Det är inte bara jag som är "pysseltokig" i våran familj. Lilla E tillbringade en stor del av söndags förmiddagen med pärlorna. Med prinsesstiara sitter hon i köket och väljer noga, noga ut pärla efter pärla och trär upp dem på gummibandet. Själv satt jag bredvid med en kopp kaffe och fixade lite med eget "pyssel". Det är så himla mysigt att sitta och småprata och greja tillsammans. :)


Superfint tyckte jag att det blev och lånade det genast. Tyvärr var jag tvungen att lämna tillbaka det, till den lilla designen, efter en stund. Hon behövde nämligen ha det på sig eftersom hon hade gjort ett matchande armband (som inte passade mig)  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)