tisdag 24 juni 2008

Byxor av en duk =)

Mina linnebyxor från tidigare år faller sönder i småbitar i år eftersom jag har använt dem så mycket. Härrom dagen fick jag använda silvertejp för att hålla ihop ett par hela arbetsdagen(pinsamt).
På somrarna har jag ofta linnebyxor till vardags. Till hösten stoppar de flesta undran sina linnebyxor till nästa sommar. Men jag använder dem istället för att ha säckiga mysbyxor när man är hemma. så de slits..

Inför midsommar rotade jag runt bland mina tyger och hittade ett linnetyg som jag har använt som duk tidigare. Jag tvättade det men det var en fläck som inte gick bort och jag hade för lite tyg för att kunna klippa bort den. Därför har årets linnebyxa en liten ficka placerad över fläcken =)
Dessutom matchade byxorna boleron som jag stickade på resan till Varberg. Piffigt värre ihop =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)