söndag 18 oktober 2009

Vetekuddsfabrik

Idag har jag babian-armar. Vi har jobbat i trädgården och burit grenar och som om det inte var jobbigt nog... så plockade jag fram den elektriska häcksaxen och klippte halva häcken (utsidan) Sen trodde jag att armarna skulle falla av... men peppar peppar de hänger kvar =)

Annars har det mesta av denna veckan som har varit har gått åt till vetekuddar. Jag har sytt och sytt. Båda maskinerna har gått varma eftersom de är bra på olika saker =)

Kolla in min Huskvarna från 50-talet, är den inte bedårande. I veckan rengjorde jag den och oljade så nu går den kanonfint =) Skulle aldrig kunna sy ihop alla vetekuddarna om jag inte hade den. =)

Ida har varit här också. Vi tog en kväll och fyllde vetekuddar med vete hon, jag och Älskling. Mycket roligare när man är flera. Pizza, läsk och smågodis gör ju det mesta lite festligare =)
Nä, nu ska här sovas det har ju nästan blivit måndag redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)