tisdag 2 februari 2010

Snöröjning / buskskövling

Någon har varit ute och slirat med plogbilen på våran tomt =( Bilderna är tagna i söndags... våran ca 2 meter höga häck har blivit nermejad av plogbilen.... Det verkar som om de skulle flytta den jättesnöhögen som de byggde tidigare i veckan... men nått har ju gått galet. Och det är inte nått litet hål heller. Behöver jag berätta att jag har mailat staden och imorgon fortsätta mitt letande efter den skyldige, eller i alla fall någon som kan ta på dig skulden och ersätta oss på nått vis... så här vill man ju inte ha det =(

2 kommentarer:

  1. Inte kul :((( dom har gjort samma härnere på gården inklusive plogat upp halva gräsmattan, böjt träden med snön dom har skyfllat upp, men jag kan säga att hade jag haft hus och egen tomt å dom betedde sig sådär så hade jag varit redigt förbannad kan jag säga!!!!
    Stackars Emmis....

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Nej men..herregud!! =0 Hoppas det ordnar sig..att ni får häcken tillbaka!!

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)