söndag 14 november 2010

Idag var ingen vanlig dag....

för det var min födelsedag =) jojo, 33 fyllde man idag. Känns ... toppen faktiskt. Jag tror att 33 kommer bli min favorit ålder. Tills jag fyller 34 osv... jag är ju som ett vin hahaha blir bara bättre och bättre med åren =)

Mina underbara föräldrar var här och firade mig med tårta och presenter. Bland paketen fanns ett par fina silverörhängen men också en ... håll i er... figursåg. Jo ni läste rätt =) jag hade önskat mig en figursåg. Så framöver kommer det komma inlägg med sågade träbitar i olika former. Jag tror det kan bli riktigt kul =)

Kolla in min fina födelsedagstårta. Anna Silverdrake har gjort den till mig =) i gömmer sig vaniljkräm, hallon och after eight-kräm mumsfillibabba =)

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fiiin tårta!
    ;o)
    KRAM och grattis än en gång!
    / Anna

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)