söndag 21 november 2010

Vetekuddar i mängder

Veckan har innehållit en hel del sömnad. Emmagjorts vetekuddar är populära. Det glädjer mig oerhört. Det är fantastiskt kul att se alla påhittiga, söta texter och vackra namn våra kunder vill trycka på sina vetekuddar.

Så den här veckan har jag inte hunnet med så mycket annat jobba på kontoret, sy och träna. Försöker få in mer träning än tidigare... jag säger som pippi "jag vill aldrig bliva stur" fast jag vill inte bliva bred =) Jag och min sköldkörtel har ju haft lite olika åsikter om hur min ämnesomsättning ska fungera. Nu är vi på ungefär samma våglängd så länge jag inte slarvar med att äta. Jag har så himla mycket mer energi än för tex 1 år sedan, 2 år ska vi inte ens prata om, som natt och dag.

Nä nu ropar symaskinen att det känner sig ensam... =)

På bilden: hela vetekorn som snart kommer bli en skön vetekudde =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)