torsdag 26 april 2012

En mysig lekdate

Oj, vilken rolig dag vi hade igår. Jag och Evelina var bjudna hem till Ida och lilla Ebbe på lekdate. Ida hade fixat så det fanns gott om plats att leka på golvet. Ebbe hade ett trick han ville visa mest hela tiden, så helt plötsligt låg han på rygg fast han nyss låg på mage :) Ibland gjorde han det fort och ibland lååångsamt, sötisen =)

Medan våra älsklingar låg på golvet och läste ;) tog mammorna en kaffe. Lite promenad, lunch och sovstund hanns också med innan jag och Evelina promenerade hem i motvinden.

Ebbe är en liten snackpåse som "pratar" mest hela tiden medan Evelina är rätt tystlåten förutom när hon är missnöjd.... Men det verkar som om hon blev inspirerad av sin 2 månader äldre vän. Idag har hon haft mycket att berätta =) Hon ser mig i ögonen och "pratar" allvarligt innan hon smilar och sträcker ut tungan. Jag skulle verkligen vilja veta vad det är hon så gärna vill berätta för mig.

Ebbe lånade ut en av sina böcker till Evelina så hon också kunde ligga och läsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)