lördag 28 april 2012

Kusinträff

Nu sitter vi i bilen på väg hem från vår tredje resa till Småland i april. Konstigt hur allt klumpade ihop sig i en och samma månad... Så det här blir i alla fall mitt första inlägg från mobilen :)

Idag har vi varit på min svärmors kusinträff. Det var alltså hennes kusiner och deras familjer som träffades och åt gott och fattade beslut om gravskötsel. Låter kanske inte så muntert men det var en mycket trevlig tillställning. Lilla E, som var festklädd i rosa förklädes-kläning med vita prickar, över en rosa body och vita strumpbyxor, skötte sig exemplariskt :) Innan var jag lite orolig eftersom hon fick sin 3 månader vaccination igår. Man vet ju inte de kan ju få feber och bli hängiga. Men hon hade det värst på kvällen igår. Då fick hon Alvedon och så fick hon tillslut somna i min säng. Tror hon hade ont i benen för det var inte vanligt trötthetsgnäll. Men i morse var hon ett glatt charmtroll igen :) Nu sitter hon bredvid mig och snarkar i sitt babyskydd. Ska bli skönt att komma hem för nu är jag också trött...

På bilden äter lilla e på haren, hon fått av sin faster, medan vi andra åt efterrätt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)