söndag 9 februari 2014

Födelsetavla / namntavla / doptavla med rymdfigurer och barnetsfödelsedata

Ibland blir det inte som man tänkt sig... Den här helgen är det HiFi-mässa i Stockholm. Som varje år, var planen att jag skulle vara där med Svalander Audio, men den dumma förkylningen däckade mig. Så de har fått klara sig utan mig ;) vilket verkar gå alldeles utmärkt om man ska vara ärlig :)


Istället har jag suttit i källaren hos mina föräldrar och varit tyst (har haft halsont) och jobbat med Emmagjort.se. Evelina hade ju redan bokat in helgen med mormor så det blev ju perfekt på alla sätt, fast det inte blev som det var tänkt från början...

doptavlor med rymdfigurer

 Ni som följt mig på Instagram länge känner kanske igen de här figurerna från i somras. Jag tecknade nämligen dem under semestern i småland. Sen blev de liggande... men nu har de äntligen fått den kärlek de förtjänar.


canvastavla med tecknad figur och födelsedata

 De har nämligen blivit det senaste motivet på födelsetavlor från Emmagjort.  De är två rymdfilluringar som kommit till emmagjort med ett UFO. Deras uppgift är att hålla reda på bebisars födelsedata. År, klockslag, datum, vikt, längd och, såklart, barnets namn.


tavla i canvas med motiv till barnrum och peronliga födelsedata
 Klicka här för att se fler födelsetavlor från Emmagjort.se

Nu får det vara slut på förkylningar... hoppas på en frisk och kreativ fortsättning på Februari :) Glad Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)