söndag 2 februari 2014

Instagram & Facebook

Jag har ju haft ett privat instagramkonto länge nu. Där lägger jag upp bilder från våran vardag. Mycket bilder på Evelina blir det men även ett och annat kreativt projekt syns där. 
  tecknad instagran logga
Nu har jag öppnat ett nytt konto @emmagjort_webshop där ni kommer kunna följa vardagen på  Emmagjort. Det blir bakom kulisserna i webshopen, blandat med inspiration och erbjudanden. Så använder du instagram tycker jag du ska gå in och följa oss på en gång :)  (Du kan använda knapparna nederst i inlägget.) Till höger här i bloggen visas alltid de senaste 9 bilderna från båda kontona för er som saknar instagram eller bara vill tjuvkika lite :)

När jag ändå är inne på det här med sociala medier vill jag också påminna om att Emmagjort finns på Facebook. Självklart tycker jag att ni ska följa oss där också. På facebook kommer vi fokusera mest på nya produkter och inspiration men det kommer också dyka upp fina erbjudanden där :)

logga facebook tecknad


Follow @emmagjort_webshop



Follow @emmasvalander




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)