tisdag 4 mars 2014

Emmas illustration på t-shirt (endast en månad)

För en tid sedan tog misterdressup.com kontakt med mig på instagram. De älskade mina tecknade flickor som vi har på emmagjort.se och undrade om jag var intresserad av att skicka över en illustration till T-shirt tryck. Jag tecknade en ny bild och mailade över, men man vet ju aldrig… de kanske inte gillar den alls och då blir det ju såklart inget. 

Efter några dagar kom ett mail:
"Woot Woot! You’re design has been selected for the Monthly Artists Showcase!

Hey Emma

I'm happy to announce you have made to it to the monthly showcase! Your design will be on sale from March 3th till April 3th…."

De gillade den och nu kommer den att finnas för försäljning  på deras hemsida i en månad. http://www.misterdressup.com/products/emma-svalander 

www.misterdressup.com har massor av fantastiska t-shirts med tryck designade av konstnärer över hela värden. Så är du sugen på ett unikt och annorlunda tryck tycker jag du ska klicka dig dit och shoppa :)

Tipsa gärna dina vänner också (tex på facebook, här finns ett evenemang på FB som ni gärna får dela om ni vill)

Kram Emma




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)