torsdag 25 september 2008

Airbrush försök

Taaadaaaaa... jag har äntligen fått tid att sätta mig med min Airbrush. Det är inte så lätt i början. Man använder inte handen utan mer armen när man målar och det gjorde att det stundtals såg ut som ett barn hade varit framme eller som när man ritar med vänsterhanden när man är högerhänt. Men efter att kladdat prickar, cirklar och sträck en bra stund började det som hamnade på pappret att likna det jag hade tänkt mig. Körde enbart på frihand men ska försöka mig på lite shabloner sen också. Som vanligt kan jag ju inte köpa färdiga mallar utan vill ju göra egna. Shablonerna har jag en känsla av att jag kommer att behöva tänka lite på innan jag får till det som jag vill. Bilden är tagen med min mobil som inte är wow att ta bilder med men det var det jag hade med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)