fredag 19 september 2008

tiden... vart tar den vägen?

ojojoj... såg att det har gått 10 dagar sedan jag tog mig tid att skriva nått senast. Tyvärr har jag inte några bilder idag. Jag tycker ju att det är roligare när man har det.

Sitter på jobbet, här är fullt ös med flera barnkalas samtidigt... puh. Att det kan komma så mycket ljud ur de små mäniskorna. Man förstår att föräldrarna kommer hit med dem... 9-10 åringar med massa spring i benen. =)

Sedan jag skrev senast har jag jobbat som vanligt + målat massor på jobbet. Sen var det ju Hifi-mässa i GBG i helgen så jag min man och min far åkte ner och visade upp oss. Åkte på torsdagen och kom hem på måndagen trötta men glada. Riktigt kul med mässa =)

Jag och älskling köpte en airbrush för några veckor sedan men jag har knappt hunnit med att testa den. Den står på jobbet... och har inte blivit prioriterad... =( Det finns för mycket jag vill göra just nu men alldeles för lite tid... Jag vill ju vara bra på det på en gång, inte behöva träna... Har nån lite tid över tar jag tacksamt emot lite extra =) Skulle ju vara kul att hinna med att träffa sina vänner också. Förlåt Anna J. och Anna S. för att jag inte hunnit träffa er fast vi har sagt så länge att vi ska hitta på nått... Nästa vecka kanske... Måste ju hinna städa också så man kan bjuda hem folk.. det är kaos... Mamma och pappa skall komma på söndag så tills dess måste vi sanera... =)

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)