onsdag 10 mars 2010

Namn skyltar till toaletten

Onsdag redan... vad hände med måndag och tisdag egentligen??? Idag investerade jag och älskling i nya handukar till kontoret, grå så man inte ser om de blir skitiga ;) Ingen lyx alls faktiskt =)

Eftersom vi är tre numera som jobbar på kontoret (Ida är anställd på Audio sen en månad tillbaka) så tyckte jag att det skulle vara lite fint om var och en fick sin egen krok och handuk så vi slipper dela med varandra =) Krokarna fanns redan (de som hade lokalen innan oss hade lämnat dem). Jag letade typsnitt en bra stund innan jag hittade detta... det är inte lätt att få tre namn att se härliga ut i samma typsnitt... Jag har såklart en lila skylt, Älskling fick en blå och Ida en turkos/grön. Skyltarna är gjorda i aluminium plåt som vi har tryckt storleken 10x5 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)