lördag 24 april 2010

Mina the studio bilder

Jag har ju glömt att visa bilderna från The studio. Jag och Ida var ju där och blev fotade för några veckor sedan. Fotogafen var toppen =) men tjejen i sminket... tyckte inte riktigt om hon hade hamnat på rätt ställe men vad vet jag... Jag har ju bara sminkat mig i 15-20 år och jag brukar inte ha problem med mörk ögonskugga som hamnar under ögonen och gör att man ser galet trött/sliten ut... men jag kanske bara har haft tur i alla år ;) Och då har jag inte äns nämt att jag gick tillbaka och bad om mer maskara när jag insåg att det bara var 1/3 av fransarna som hade träffats av maskarabosten... Men hon har nog andra bra sidor och kanske hade en dålig dag... vad vet jag. Bilderna är lite fina i alla fall =) Det var kul att testa på att ha lockigt hår. Funderar på om jag inte ska ta å "penta" mig och bli en krulltot, vad tror ni skulle det vara fint?




1 kommentar:

  1. Vaaa fiiiin du e gumman, saknar dig! Kram Emma

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)