onsdag 14 juli 2010

Loppisfynd

Igår var jag och mammsen ute på äventyr. Vi åkte bla. till Linderås och gick på loppis. Här finns nämligen en loppis/lanthandel. Bland annat kan man fynda knappar, nått som både jag och mamma gjorde =)

Jag och Älskling har en tid haft problem när vi äter ägg till frukost. Vi har nämligen haft sönder alla våra äggkoppar. Så hittade jag vita äggkoppar på ica som jag tyckte var prisvärda. Det var bara det att äggen drunknar i kopparna för de är så stora. Mycket opraktiskt. Så mitt "jag vill hitta på loppis" i sommar är äggkoppar. Äldre små fina, skulle jag beskriva dem jag sökte. Vi började vår runda på loppisen med att fråga om ägarinnan hade äggkoppar. Där stog dom, fem stycken två gröna och tre gula lite kantstötta men små och fiiina. Våra nya äggkoppar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)