måndag 5 juli 2010

Redigerat gästbilder

Jag ligger uthälld i soffan och redigerar bilder. Vi var ju på bröllop i maj. Vi hade med kameran och fotograferade alla gästerna. Bilderna ska sen klistras in i ett album där gästerna under festen skrev sina hälsningar. Väldigt kul idé tycker jag.

Jag och Älskling fastnade också på bild =) Kolla in klänningen. Den är helt Emmasydd. Tyvärr står jag lite konstigt så den kommer inte helt till sin rätt. När jag sydde klänningen utgick jag ifrån ett t-shirt mönster för att få ärmhålen rätt men i övrigt är det helt egen design. Tyget har jag tryckt. Rosorna som jag ritat för hand och sedan gjort mönster av i datorn. Jag kommer att göra ett längre inlägg om klänningen, men jag har lixom inte hunnit...


2 kommentarer:

  1. Äntligen fick jag se klänningen! Jättesnygg! Ja ni är också jättesnygga!!

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)