tisdag 28 september 2010

Faster Ulla på besök

Ibland försvinner bara dagarna. Så har det varit för mig senaste veckan. Jag har jobbat och jobbat så dagarna har bara flugit förbi. Det är dax att fylla på vetekuddsförråden. Så jag har gasat på med symaskinerna i ateljén =)

I söndags kom min faster Ulla till stan för att hänga lite med oss. Hon hade varit i Uppsala och passade på att träffa oss några dagar också innan hon for vidare på sin turné =)

Vi hade som vanligt fullt upp och tiden gick i ett huj. Ulla "praode"på Emmagjort och assisterade mig när vi skulle trycka en hel massa muggar. På kvällarna fick jag hjälp med vändande av vetekuddsfodral ett tidsödande och pillrigt göra. Det är mysigt när man kan sitta och "handarbeta" och prata tillsammans i tv-soffan. =) Så lagom till att vi skulle till gymmet och träna idag var det dax för Ulla att resa vidare... Välkommen åter kära faster =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)