lördag 12 maj 2012

En sjuk vecka...

Fy tusan vilken vecka... Magsjukan från helvetet bosatte sig i min kropp förra helgen. Måndag morgon började med magknip och sen var det ingen mat som stannade kvar i mig på 3 dygn. Behöver jag säga att man blir helt slut. Stackars Evelina höll moder uppe trotts att hennes mamma inte var nå rolig alls. Min största fasa var att jag inte skulle kunna amma henne, för att maten inte skulle räcka till, men det gick på nått magiskt vis. Men nu vill jag inte sjuk mer på evigheter, tack!

Jag började rensa ogräs och städa lite i rabatterna förra veckan men det kan man knappt tro nu när man spanar ut på framsidan. De gula "rosorna" har passat på att smyga upp ur sina gömställen medan jag har legat under täcker... Typiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)