torsdag 17 maj 2012

Solskydd med eget tryck.. Krokodiiiil

April var ju en helt galen månad för oss, där det hände nått varje helg. Eftersom det blev en hel del åkande behövde vi skaffa oss solskydd. Innan hade vi bara gjort korta resor med Evelina när det hade varit soligt och då hade jag hängt över en sjal. Men nu fans det inte någon återvändo. Som ni säkert redan har gissat kunde ju inte "kan man inte göra ett eget"-mamman gå och köpa ett med tecknade figurer på. Nä, här skulle det ritas.

Eftersom Evelinas favorit sång redan från början var krokodilen i bilen sången så fick det bli en illustration av just den. hmmm det här blir ju inte realistiskt tänkte jag mitt i mitt skissande hahaha. För tjocka krokodiler som kör bil med släp och trumpet är ju verkligen trovärdigt ;) nåja, teckningen åkte in i skannern och vidare förbi photoshop innan den tillslut trycktes på två solskydd =)

Riktigt tjusigt, om jag får säga det själv. Vill du också trycka egna solskydd hittar du Emmagjorts solskydd HÄR. Självklart kan man använda foton eller loggor eller vad man nu är sugen på... fantasin sätter begränsningarna ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)