lördag 25 januari 2014

Fler färger på muggarna med personiga tryck

Det finns så mycket man vill göra och så lite tid...  Jag känner mig fånigt peppad på  2014. Jag har så mycket kul idéer och projekt på gång. Jag har redan hunnit lära mig en massa nya saker det här året och mer lär det bli =) Så trots att försäljningen i början på året är rätt lugnt, finns det massor att göra. På Emmagjort har jag flera nya fina produkter som väntar på att tryckas, testas och sedan komma ut i webbshoppen och privat har jag en massa pyssel och handarbeten som bara vill komma ut ur huvudet med hjälp av fingrarna. 


färgglada muggar att trycka på
Emmagjort.se började året med ännu fler färger på våra populära muggar. Som vanligt är det du som bestämmer motivet. Bild, foto, logga eller favoritcitat det är bara fantasin som begränsar vad du kan få tryckt på din personliga mugg. Här hittar du Emmagjorts personliga muggar 

Men nu tar vi lite helg och sticker ut i snön =) 
Glad lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)