fredag 27 mars 2015

Firar 1000 följare på Instagram

För 32 veckor sedan (11 augusti 2014) la jag ut min första bild på mitt, då nya, Instagram konto @KreativaEmma. Sedan dess har 162 bilder och filmer på mina teckningar i olika stadier av skapandet fått flytta in på kontot.

Sakta men säkert har antalet följare växt... För att igår passera det magiska, 1000 st. Det känns jätte stort för mig, som siktade betydligt lägre och har förundrats varje dag över att så många gillar mina bilder och är intresserade av mitt skapande.

Jag känner mig peppad, tacksam och ödmjuk på en och samma gång. Jag hoppas fortsätta inspirera och glädja med mina bilder på teckningar och pennkaoset som kreativiteten lämnar kvar i ateljén. :)




Är du nyfiken på mina Instagram konto så kan du se dem i höger kanten på bloggen.

"EmmaSvalander" är en salig blandning av bilder från min vardag.På "KreativaEmma" kontot samlas mina teckningar och illustrationer. Är du nyfiken på våran webshop och livet på Emmagjort.se så ska du följa "Emmagjort_webshop".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)