måndag 16 mars 2015

Fröken fin en illustration som prints och poster

"Att göra sig festfin är inte alltid så lätt… men lilla Fröken Fin gör så gott hon kan… men vem ska städa upp efter Fröken Fin?" 




Inspirationen till Fröken fin fick jag av en av mina vänner på instagram. Hon är en kreativ människa som målar sina naglar oftare och med mer finnes än nån annan jag känner. När hon föreslog att jag borde göra en flicka som lånade mammas nagellack, kom Fröken fin ut ur min penna.

När jag skulle fota den här bilden plockade jag fram mina nagellack och blev lite fnissig när jag såg att jag omedvetet hade valt samma färger på fröken fins lack som på mina egna. (ja, det är sant.. jag äger, i skrivandets stund, bara tre nagellack)

Fröken fin hittar du som prints och poster på Emmagjort.se  hon finns i storlek A5 till 50x70 pris mellan 89 kr och 549 kr beroende på vilket format och papper du väljer. Läs mer på Emmagjort.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)