måndag 28 juli 2008

Möhippa

Den här vackra kronan med slöja hade jag på mig nästan hela lördagen. Då kom det nämligen ett helt gäng med tjejer och kidnappade mig när jag satt och åt hallon direkt från busken ute i trädgården.
Först rafsade de ihop lite kläder, en bikini, mitt smink och lite smycken i en väska. Sedan fick jag kronan på huvudet och en ögonbindel och sattes i en bil. Sen bar det av... lite läskigt var det faktiskt att inte se nått. Till slut hamnade vi hos Team massageteraputerna i västerås. Ååååh lyllo mig =) jag fick sitta i bubbelpolen och relaxa med mina vänner sen skrubbades jag med salt över störredelen av kroppen och till sist fick jag en Antirouge behandling för ansiktet. Trodde väll sådär på att det skulle fungera men måste säga att min hud ser mycket bättre ut fortfarande =)

Efter behandlingarna bar det av ner på staden. Då dök "påsen" upp. Efter spa behandlingarna hade jag invaggats i ett lugn, FEL, nu kom pinsamheterna. Påsen innehöll kort från spelet våghals. Detta ledde till att jag har avtackat mig gratulationer på min födelsedag, ringt en vänn och pratat låtsas språk tills han la på och senare även ringt till min blivande mans bror och sagt att jag är naken och sen lagt på, suttit med papper i näsan i 30 min och låtsats att jag hade näsblod på Restaurang Varda, spelat luftsynt på BMB utan att mina vänner var i närheten. Det gick även iväg en hel hög med SMS till diverse vänner med olika mer eller mindre pinsamma innehåll. bla. kommer min mamma , om hon kommer på hur man läser SMS att tro att jag har köpt solglajor för 2800 pix.

Vårat andra stopp var alltså Varda där bartendern visade hur man blandade tre olika drinkar, som vi glatt drack upp. Mums, med ens var inte påsen så läskig längre =) Sen var det mat och vin och fnitter ända tills jag blundande leddes till Blue Moon Bar. Vi dansade hela natten, eller i alla fall till 2 då de stängde. Då kom älskling å hämtade mig och de tjejer som hade en bit hem och därmed skulle sova hos oss. Efter välbehövliga duchar och bäddande av sängar somnade vi och ingen ville gå upp innan 11 dan därpå =)

Min duktiga älskling hade fixat med frukost värdig ett hotell =) När vännerna hade gett sig av somnade jag om och sov hela dagen. Man är tydligen inte 18 längre =)

Tack för en fantastisk dag jag sent kommer att glömma =)

1 kommentar:

  1. Åh så härligt ni verkar ha haft det Emma...
    Och snart är du Fru, precis som jag :o) Weeee...
    Det är en underbar känsla!

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)