fredag 4 juli 2008

omgjorda linnebyxor


Som jag har nämt tidigare har inte mina linnebyxor något bra år i år. Mina ljusa fick jag ju hålla ihop med silvertejp för att de inte skulle falla sönder i småbitar på jobbet. På de svarta pajade dragkedjan, så jag tappade dem hela tiden. De svarta har nu fått förlängning på sitt liv genom en mudd i överkant. Ser litegrann ut som mammabyxor, men oj vad bekvämt det blev. Bilden blev super suddiga för jag fotar mig själv i spegeln =(

Svart linnebyxa, trikå och resår. Jag klippte av linningen någon centimerer över det bredaste stället på byxan, så de går över höfterna. Trikån vek jag dubbel, sydde ihop till ett "rör" som jag sedan vek runt resåren och sydde fast. Taaadaa... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)