torsdag 14 oktober 2010

Vattenflaska

Ville bara visa min fina vattenflaska som jag har på gymmet. Det är en vanlig 25kroners vattenflaska från Stadium som jag har piffat till lite extra. Det är väldans praktiskt när man tränar på pass och alla har likadana flaskor. Namnet och rosorna är tryckta på självhäftande reflexmaterial. Reflexen kan ju också komma till användning om man är ute på kvällen =) Rosorna kanske någon känner igen.. jo det är samma som jag har på den här klänningen som jag sydde när vi hade blivit bjudna på bröllop i våras =)

2 kommentarer:

  1. vilken personlig vattenflaska!
    smart, eftersom det ju onekligen finns fler med stadiumflaskor på gymmen! :)

    jasså gör det? finns hjärtapparater man kan lyssna med hemma alltså! häftigt :)

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)