tisdag 19 april 2011

Drakhuvud målat med akvarellpennor

Vi håller på med lite hemliga projekt vid sidan av just nu. Bland annat ett som innefattar en drakes huvud. Jag är långt ifrån drakproffs, men det hindrar ju inte att man försöker sig på att rita ett drakhuvud ändå...




Fick för mig att jag skulle använda mina gamla akvarellpennor när jag färglade. Använder dem mycket sällan (skulle nästan kunna säga aldrig) sist var när jag målade den här tulpanen. När jag läste texten jag skrev då blev jag lite fnissig... ett av mina problem igår var att jag inte kunde hitta den gula pennan. Precis som för två år sedan. Men igår kom jag på var jag hade den så nu är färgskalan komplett igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)