söndag 1 september 2013

Vattenflaska med eget fototryck

Jag såg att jag hade missat att berätta om vattenflaskorna här på bloggen. Emmagjort har numera flera storlekar på vattenflaskor i rostfritt stål som är helt BPA-fria. Du hittar dem här.



Det här har blivit en ny favorit hos mig. Den minsta går till och med ner i min lilla handväska. Så jag alltid kan ha vatten med mig. Eftersom de är BPA-fria kan jag utan att känna oro låta Evelina dricka ur dem också. Hon har numer en egen som hon släpar med sig överallt. Eftersom man suger upp vattnet /drycken så blir det inte heller så mycket spill som när hon ska dricka ut flaskor som man häller eller trycker i sig ur.



Flaskorna på bilden är den minsta storleken. När jag tränar använder jag en av den största storleken. På de här flaskorna ser man skillnaden mellan att trycka sin bild på vit eller silvrig flaska. Bilden tog jag i skogen vid oss för några veckor sedan. Det var magiskt när solen strålade ner mellan träden. Evelina var så nöjd med kottarna hon hittat och radat upp på stammen bredvid sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)