söndag 15 september 2013

Vinnaren är...

Så var då tävlingen avslutad. Vi har varit på äventyr hela fredagen och landade på kvällen helt slutkörda, efter bl.a. 4timmar på Ullared, på hotellet i Halmstad. Medan familjen fortfarande sov skrev jag alla tävlandes namn på de små sidorna i hotellets block. När maken sedan stog i duschen, tjoade jag in till honom att han skulle säga ett nummer ... 7 ropade han tillbaka. Nummer 7 var Åse. Grattis Åse jag kommer att maila dig.

Tack till alla som var med och tävlade det kommer att komma en liten överraskning i mailen =)

Vår resas mål var Evelinas Kusin Maltes dop på lördagen. Där fanns det ett piano och Evelina ville så gärna spela lite. Jag var rädd att hon skulle "hamra" på det, men tänkte att jag inte ska hindra henne från att testa bara för att jag har en förutfattad mening om hur hon kommer bete sig... döm av våran förvåning när hon försiktigt försiktigt började spela på en tangent i taget med båda händerna som man gör "på riktigt". Stolt mamma =)


1 kommentar:

  1. Åhhhhhh vad glad jag blir, stort TACK :), hälsa till din gube och tacka också <3!!

    Kraaaam!!

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)