tisdag 8 april 2014

Fotoägg innan påskäggen ska ätas

Jag sitter och redigerar bilder på kontoret och låtsas att det är bra väder. Det är inte helt lätt att lura sig själv även om man redigerar bilder tagna när vårsolen strålade som bäst i förra veckan.Så jag tänkte göra ett snabbt litet påskinlägg här i bloggen.

 

Eftersom jag har fått flera frågor de senaste dagarna på om det är för sent att beställa Fotoägg från Emmagjort så tänkte jag att jag kan svara på det här också. Nej, det är inte för sent :) Beställer man ägg med sina egna bilder denna veckan kommer vi skicka dem senast i början på nästa vecka :) 



Grenar plockade i trädgården (äpple och bigarrå) med lite fina fjädrar får bli årets påskris hemma hos oss. Alla äggen är fotoägg men några har teckningar och mönster tryckta på istället för vanliga foton. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)