torsdag 29 maj 2008

Smink & lunch

När jag fyllde 30 fick jag ett presentkort på sminkning på makeup store av mysan. Det gällde t.o.m. maj så i tisdags var jag där och blev sminkad. Bättre sent än aldrig. Jag bad tjejen att sminka mig så att det skulle passa till bröllopet. För att få lite tips på hur man skulle kunna göra och vilka färger som skulle passa. Vi valde rosa guldiga färger och lattebrunt till ögonen. Så här blev det...















Jag var hos optikern och fixade linser också... vill ju inte vänta med allt till sista minuten =) sen är det ju rätt skönt att kunna välja bort glasögonen när det är varmt och svettigt.


När jag var färdig sminkad lunchade jag med min fd. arbetskamrat Sandra. Hon tog sig lite ledigt ifrån allt golfande för att se om jag blev fint sminkad. Alltid bra med någon som är opartisk =) Det är hon som har tagit bilderna på mig. Vi åt lunch på wayne's coffee och tog en latte efter. Mums med latte, det är av naturliga skäl sällan jag dricker det numera (tål ju inte laktos) då blir man glad när man kan få med sojamjölk istället. Mycket trevligt. Sen sprang jag till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)