tisdag 28 april 2009

Full fart i ateljen idag

Även om det inte märks här på bloggen så är det full fart just nu. Idag har jag sytt kuddfodral för glatta livet. Det var så gott som slut både på fleece och krossad sammet och jag kan lova att det inte är en hitt att toksy när man redan har fått beställningar. Stressigt... så det vill vi ju slippa =)

Nu på kvällen har jag suttit i ateljén med datorn och fixat med en sommar bild till ett nyhetsbrev som vi hoppas kunna knåpa ihop de närmsta veckorna. I övrigt så jobbas det på. Vi fixar och grejar i lokalen så att det ska bli så enkelt och effektivt som möjligt. Igår kom vi inte hem från lokalen förrän efter kl 23 då var jag riktigt trött får jag erkänna. Men, men... tanken är ju att det ska bli mer tid över i slutändan, så vi får hoppas på det =)

Fjäril som inte får vara med på sommarbilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)