torsdag 23 april 2009

Tid-ätar-monstret har varit framme

Det måste bo ett Tid-ätar-monster hos mig... För hur kan man annars förklara att det redan är TORSDAG??? Det var ju lördag nyss jue.
Men vad har jag haft för mig då? Jobbat, målat lite, kollat på inspelade föreläsningar från Uppsala universitet som jag hittade på det fantastiska Internet (berättar ev. mer om det en annan gång). Jobbat, åkt bil,varit runt och inhandlat diverse hyllor och prylar till lokalen, åkt bil, träffat pappa och smygjobbat lite där med, haft mensvärk, lyssnat på olika kablar i samma hifi anläggning för att se/höra om det lät bättre eller sämre, Fikat, lyssnat på en annan anläggning, fikat, åkt bil, släpat på laptopväskan utan att en enda gång plocka upp laptoppen (helt onödigt släpande med andra ord). Burit in ett ton med grejer i lokalen. Och det var bara i stora drag sååå... jag har ju fått en massa gjort egentligen men inte så mycket som är kula att visa på bloggen.
Räkan luktar på blommorna i vårat, idag, soliga kök =)
Idag har jag vilda planer på att undersöka träningsutbudet i stan. Det är hög tid att skaffa gymkort. Jag håller på att bli en liten knubbis ;) (är ju bara 156,5 cm lång så det behövs inte många extra kilon för att bli lite rund) och eftersom jag för fösta gången på sådär en 15 år äter "som man ska" (frukost, mellis, lunch, mellis, middag)vill jag inte börja joxa med dieter och liknande jag behöver muskler och motion. Gärna med snabba resultat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)