torsdag 12 augusti 2010

Bilder till personligt memoryspel

Hux flux har min gudson blivit 3 år. Stora killen, tycker det var nyss han var en bäbis =)Tiden går så himla fort. Så på lördag ska vi på kalas och då vill man ju ha med sig en bra present. Förra året målade jag en tavla föreställande ett lejon. I år har promarker pennorna gått varma. Jag har ritat 15 bilder som jag ska använda till ett memory. Jag har ritat lite olika djur och andra kul grejer som en röd bil och en glad stjärna=) Bilderna har fått åka in i scannern men jag har inte hunnit trycka memoryt än... men måste ju jobba lite också =) Det kommer komma bilder på memoryspelet när det är klart... Så länge får ni tjuvkika på teckningarna =)


1 kommentar:

  1. sv: tack så mkt! Hihi, va roligt att det finns fler som älskar såpbubblor :)

    Åh så söta bilder! Kul å se dom i större format sen

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)