onsdag 4 augusti 2010

Muggar och solskydd för personliga tryck

Tänkte jag skulle visa några andra grejer som är nya på Emmagjort.se.

Solskydd till bilen ser man idag i var och varannan bil. Oftast är det olika seriefigurer tryckta på. Men nu kan man alltså beställ solskydd med vilken bild man vill ur det egna albumet. Vänner till oss som också är egna företagare har loggan på sina solskydd. Pappan i den familjen vägrade nämligen ha Nalle Puh (inget ont om den dumma lilla björnen) i sin bil =)

Färglada muggar är ännu en variant på muggsom vi trycker bilder på. Jag ska så snart jag hittat den perfekta fikabilden (kanske ska rita nått fint bakverk) trycka mig en med rosa öra och insida. Jag tycker dom är super läckra. Det är kul att man kan matcha sin bild med örat och insidan också. Blir lixom ännu personligare än en vit mugg. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)