fredag 1 november 2013

Tävla om fina muggar med personligt tryck


 Ibland blir det inte som man tänkt... te.x hade jag inte planerat in 3 dagar med migrän den här veckan. Därav de uteblivna uppdateringarna här på bloggen. Men nu är jag på fötterna igen och tänkte kompensera er med en tävling =)




Den här gången tävlar ni om en Färgglad mugg med sked. Det är en ganska ny produkt på Emmagjort.se som jag verkligen vill visa lite extra. Jag tycker nämligen att de här muggarna är så himla fina med sina härliga färger och fina form. Ett extra plus är den fina skeden i porslin som man kan sätta i handtaget när den inte används.


 För att vara med och tävla vill jag att du svarar på frågan:
Hur många storlekar finns det på de rostfria vattenflaskorna från Emmagjort.se?

Svaret mailar du till emmabloggat@gmail.com Tävlingen håller på hela helgen. På måndag (4 november 2013) drar jag en vinnare. 

På den översta muggen har jag tryckt målningen Evelina gjorde med rosa vattenfärg i våras. Jag har helt enkelt skannat bilden, lagt in texten med namn och år, och sedan sparat som jpg.

Nedanför ser ni lite exempel på hur olika muggarna kan bli beroende på vad man väljer att trycka. Bild, text, och logga är ju bara några få exempel på vad man kan trycka.

Trevlig helg och lycka till i tävlingen =)
 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)