tisdag 26 november 2013

Vetekuddsfabriken och Julhandeln

Det är bråda dagar på Emmagjort.se och så kommer det vara ända fram till julafton, om det blir som tidigare år. Vilket vi såklart hoppas =) Det innebär att jag kommer vara en "arbetsnarkoman" till slutet av året och den lilla fritid som kommer finnas kommer helt gå till min familj. Så jag vill redan nu förvarna om att bloggen kanske inte blir uppdaterad i december, men det betyder inte att jag inte bloggar längre, utan helt enkelt att jag inte kan hinna allt, och måste prioritera. =)



Vetekuddsfabriken har varit igång en tid nu och symaskinerna har gått varma för att fylla på lagren. Det finns många fina färger att välja mellan och du kan själv välja om du vill ha en text eller en bild på ditt kuddfodral. Klicka här för att se mer.. Mycket bra julklapp =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)