tisdag 2 december 2008

100

Hej hopp vad tiden går... det här är mitt 100:ade inlägg och jag hade tänkt att det skulle bli lite speciellt Men jag har helt enkelt inte hunnit. Min ursäkt för att jag inte hunnit är att jag har prioriterat mina vänner och julhandeln på Emmagjort. December kommer antagligen bli lite si och så när det gäller blogginlägg. Hoppas ni har förståelse för det =)

Efter att ha julpyntat på jobbet började helgen med städning eftersom vi väntade besök på lördagen och man (jag) vill ju inte behöva schemmas över hur illa katterna städar upp efter dig. Katthår och kattleksaker i gästsängen är ingen hitt =)

På lördag eftermiddag var det dax för 2 timmar lek på fortet med våra gäster. Riktigt kul men oj, va otränad jag har blivit. Måste nog jobba lite på det... nästa år =) Efter drack vi glögg spelade biljard och åt god mat som älskling hade lagat. Riktigt mysig kväll blev det och vi kom inte i säng förrän sent in på småtimmarna. =)

Jag fick en födelsedags present oxå =) presentkort på Panduro, lycka. Tack, tack.

När jag fyllde år fick jag ett våningskakfat av mina föräldrar som vi var tvungna att byta för det gick inte att montera ihop. Nu är det nya ihopmonterat, bara kakorna som fattas =)

1 kommentar:

  1. Oj vilken härlig blogg! Heja!

    Och vad jag skrattar åt att Du skrev att Du försökte fuska i kalendern! hi hi! Det var roligt! :-)

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)