måndag 19 januari 2009

Ritat lite...

Jag känner mig lite krasslig. Tror att jag har fått en bacill eller två i halsen... Så idag har jag gått på sparlåga. Plockade fram lite pennor och papper och satte mig i soffan och ritade utan att ha någon plan. Det var inte igår jag gjorde det senast kan jag säga. Det mesta jag har målat och ritat har på senare tid varit planerat och haft ett klart syfte innan jag har börjat.
Tre tjejer med väldigt olika utseende och attityder ramlade ut ur pennorna. Jag har även skissat lite på nya format, både former och storlekar, på vetekuddar och lite annat smått och gott som jag har tänkt sy. Förhoppningsvis kommer jag att kunna visa upp lite färdiga resultat längre fram, när jag har hunnit sitta vid symaskinerna lite mer =)

Nä, nu ska jag dricka mer te så jag blir bättre i den onda halsen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)